2012-01-09  10:26:54

Änglar

Jag har alltid gillat änglar lite extra. Det har inget med religion eller gud att göra, utan jag tycker att de strålar värme och trygghet och har därför gärna de runt omkring i hemmet, i alla dess färger och former :)

Igår rensa jag i klädkammaren och hitta lite böcker som jag tycker är lite finare än "vanliga" böcker och som jag gärna vill ha framme i ett av facken i tv-bänken. Bl.a. hitta jag en bok som jag fick av Ma&Pa på min 20 årsdag som heter "Änglar, änglar, änglar" som är full med citat, dikter och kuriosa om änglar. De hade oxå markerat en speciell dikt i boken som jag tycker är jättefin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.