2012-02-02  12:03:00

Paketens innehåll

I Newportpaketet var det handdukar från Newport (Lexington stil). Vi fick i julklapp av företaget ett kuvert som innehöll en liten "meny" där man fick välja och beställa vilken julklapp man ville ha. Där var allt från delikatesser så som hummer, ost m.m. till köksmaskiner, skålar och morgonrockar(i kända märken). Vi beställde ett 2-pack duschhanddukar och de var verkligen jättefina och lyxiga! När jag googla på märket precis såg jag att de kostar ca 300 kr/st så det var ju ett klipp :)





















I paket nr 2, och som jag för övrigt inte kan leva utan, var det en.....


GHD CLASSIC GOLD COLLECTION

Jag har haft min andra GHD i flera år och när vi var i Thai börja den plötsligt lukta bränt och sen funka den inte mer(PANIK!!!). Så jag fick leva med oplattat hår (i fuktens land dessutom) i en vecka typ ;) Jag gick dock in och beställde denna här på direkten så jag skulle få leverans lagom till när vi kom hem. GHD is the shiet och det var nog dags för en ny nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.