2012-02-02  22:05:00

HJÄLP!

Nu när våren börjar komma smygandes (iaf solen ;) hamnar jag alltid i förändringens tecken! Nu är jag supersugen på att klippa lugg. Jag har haft det innan men den var för lång vilket gjort att jag hellre hade den i uppsatt än utsläppt och jag tror knappt någon såg mig i luggen. Ett kriterie är iaf att den inte får vara längre än att den slutar precis under ögonbrynet.

HJÄLP!!??
Skulle jag passa i lugg med tanke på ansiktsform? Och vilken lugg isf? Tipsa gärna om en snygg klippning! 3an är i princip utesluten pga längden men 4an är jag ganska sugen på... Lite spretig och "busigare" :))

 



Kommentarer
Postat av: V

Vad bliiir det för någon och nääär!???

2012-02-08 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.