2010-09-25  21:21:28

Handy(wo)man

Idag har jag SJÄLV monterat ner den gamla sängstommen och monterat ihop den nya...
Fan vad jag är bra alltså! :) Man saknar ju lite att inte ha någon här hemma som
man kan visa det för så jag får väl slänga upp bilder här istället och berätta
hur duuktig jag varit!!! ;)

Före


Efter


Den är så hög så jag måste nästan hoppa lite upp på kanten när man ska sätta sig...
Alltså en riktig Kingsize-bed! Me likey!!!

Saga har mest lekt med skruvarna och suttit och sett söt ut,
ungefär som hon gör på sin favveplats just nu...




Lator.

Kommentarer
Postat av: V

näääääjs!!!!

jag är impressed. De kräver en hel del tolamod att skruva ihop!

2010-09-25 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.