2010-09-06  21:43:08

Doktig kicka!

Guuuud vad duktig jag varit ikväll :)

- Handlat på vägen hem *snaaaark*
- In med tvätt i maskinerna
- Bädda rent
- Lång varm dusch
- Hänga upp tvätt
- Laga spaghetti og kødfarsovs
- Spise


...och nu har man landat i soffan med ett glas rött och lite bilar!
Det var längesen man njöt av ett glas rött så här himmavid
mitt i veckan... stoppar ner näsan i glaset och bara andas
in alla minnen som dyker upp av doften.


Idag fick jag dessutom reda på att jag inte behöver köra 1000000 mil till Stenungssund
om 2 veckor utan den mässan blev inställd, dessutom behöver jag bara
åka upp över dagen till den i Gbg i oktober, ja mässor är
inte jätte roliga direkt så jag jublade lite inombords ;)


Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.