2010-08-24  21:59:55

Dagens

Idag hände ytterligare en sak på jobb som bara gör ATT JAG MÅSTE BORT!!!! Jag har
börjat uppskatta dessa incidenter då dom verkligen ger en en spark i
röven att röra sig vidare varje gång... :)

Såååå TACK!


Efter jobb var det hem och dammsuga och städa undan lite i lägenheten, sen kom
det ett par bytessugna tomtar och titta på den. Men jag är skeptisk....


Vad ska vi göra i helgen förresten? Jag kan nog tänka mig
att dricka lite vin och allmänt beklaga mig...



Lator.

Kommentarer
Postat av: V

Soooooff..

vad hände för incident?

Varför är du skeptisk mot tomtarna?

Du lämnar ju massa cliffhangers! ;)

2010-08-25 @ 07:24:12
Postat av: S

Hehe gillar du inte mina cliffhangers??



Fick 2 riktigt spydiga kommentarer och en utskällning av chefen, han är störd i huvet och shizofren btw...



Jag är tveksam till tomtarnas lägenhet, men ska titta på en annan nu i veckan så de e gött :)

2010-08-25 @ 07:35:42
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Idiot till chef!! Va de nu vi startade något se till vinn lite pengar sofia.



Jag hade gärna druckit vin men jobbar helgen morgon så de går tyvärr inte SUCK!! Men nästa kanske ?

2010-08-25 @ 12:14:51
Postat av: S

Japp, count me in nästa helg Pysis!

2010-08-25 @ 13:51:52
URL: http://keepingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Don't fill your life with days, fill your days with life.